Hello there

Hej igen. Idag kom jag hem från att ha varit hos älskling sen i torsdags! Saknar honom och hans underbara familj redan, känns så tomt att vara hemma igen haha.. Men lika bra! Har massa plugg att ta tag i. Och inte nog med det så ska jag träffa Felicia imorgon och fixa hennes naglar, sen vidare ut till min pappa för att fixa hans tjejs naglar och tillslut lutar det mot partykväll i Stockholm med de bästa!

På torsdag så blir det nog plugg hela dagen tills älskling kommer hit lite senare på dagen! Och helgen bjuder även på massa skojj! Så efterlängtat med lov, längtar dock tillbaka till skolan och mina brudar! Nej nu ska jag mysa ner mig och titta på gossip girl, upp tidigt imorgon för att ha en dejt med min vän solariet hehe. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0