Måndag 11 februari

Hej på er. Och sorry igen för superkass uppdatering! Men har hänt ganska mycket på senaste, eller egentligen inte haha men ska förklara. Förra veckan börjar praktiken. Är där mellan 10-16 varje dag och eftersom den ligger i Stockholm så kommer jag hem ganska sent. Kvällarna har jag spenderat till träning,plugg,dusch och sen sovit. På torsdag kväll åkte jag till Daniel och har varit där tills nyss. Hans extramamma fyllde 50 år så i fredags åkte vi till Gävle och bowlade (Jag vann överlägset hehe) och åt supergod middag! Sen har hela helgen gått åt att fira henne :) Har haft det super verkligen!

Skulle egentligen åkt hem igår, men i bilen på väg till tåget så fick jag superont i magen. Jag bara grät, kunde inte prata och fick ingen luft. Känslan går inte att beskriva men vägrade sätta mig på tåget hem själv.. Så åkte hem till Daniel igen och efter massa alvedon och sömn så mådde jag bättre imorse. Fick en grov attack av magkatarr och det går ju över av sig själv så. Var dock och köpte medicin idag så smärtan inte ska upprepas. Ser detta som en varning för min livsstil och för vad jag gör med min kropp. Måste börja äta rätt, sova bättre, dricka vatten och komma igång med träningen. Jag måste verkligen. Så nu blir det nytt liv. Som man brukar säga men som inte brukar hålla.. Men jag är trött på att må såhär dåligt, så nu kör vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0