Angry

Har en sån där dag när allt är toppen samtidigt som allt är värdelöst, haft nån sån någon gång? haha det är svårt att förklara.. Började iallafall med att jag inte kom upp ur sängen. Först hade jag sovit dåligt och sen hade jag sån mensvärk så vet inte vad.. Har inte haft det på år och dar (tack ppiller) men nu kände jag att de va typ dags, why not tänkte jag. Fyfan vad jag ångrar mig. Glömde bort hur hemskt detta är. Jag har så ont så jag ligger i fosterställning och gråter just nu..

Men back till imorse. Kämpade mig iallafall upp för att jag hade ett viktigt praktikmöte. När jag går ut så regnar det och tåget till stan krånglade. Jag var så stressad ville verkligen inte komma sent, men vi hann precis.
På mötet var allt jätte bra! Jätte trevlig tjej som ska vara våran handledare och vi fick massvis med grejer av henne! En nailfood, två naggellack och en tshirt som vi ska ha när vi praktiserar. Kommer vara på åhlens nagelbar vissa dagar så ni kan ju leta efter mig där! Annars finns jag på scratch huvudkontor! Efter mötet åkte jag till lijleholme och köpte med mig lunch hem. Smärtan i magen var för mycket för att orka en psykologilektion.. Sen jag kom hem så har jag bara velat dött ungefär. Ikväll börjar jag med ppiller igen, det är inte värt att må såhär dåligt. Kvällen bjuder på gossip girl, jobb,plugg och shopping! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0