I just want to go away

I fyra år, sen sist jag var utomlands har det kliat i fingrarna. Sen december har jag kollat resor nästan varje dag och fy vad jag bara vill iväg. Spelar ingen roll om det bara är över några dagar. Vill bara få lite värme , bad, god mat med ett härligt sällskap såklart. Problemet är att jag har ingen att åka med direkt. Funderar starkt på att åka själv faktiskt, men vet inte om jag vågar.. Resorna jag hittar är så billiga så det är sjukt också. Förstår inte att jag fortfarande sitter här. Nej jag ska åka innan studenten iallafall, helst nu när det är som värst här hemma i Sverige. Vill så gärna iväg.. Har aldrig varit duktig på att spara pengar och nu har jag varit duktig och gjort det.. Visar inte det hur gärna jag vill åka? Tänk bara att ligga på stranden, känna värmen med en kall drink i handen. Att gå ut utan att behöva vinterjacka.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0