Efter regn kommer solsken

Hej vänner! Hur mår ni? Själv är det toppen! Kom hem för ett tag sen från att ha träffat Josefine en stund, vi solade och pratade om allt som hänt på senaste. Var sjukt nice! Kommer inte ihåg när jag sist bloggade men helgen har iallafall gått åt till att : hämta en folkracebil , jag och pappa åkte 70 mil i fredags och hämtade min nya pärla! Daniel kom på kvällen och på lördagen åkte vi och kollade bilspeedway i hallstavik, min morbror vann så det var superkul! På kvällen åkte vi till min bror i uppsala och umgicks, sov kvar där och vaknade imorse till nybakat bröd samtidigt som vi kollade vasaloppet! Hela dagen har jag bara njutit av hans närvaro, sen åkte han hem klockan sex. Sen vet ni ju resten!

Imorgon är jag ledig som alla andra måndagar, ska försöka komma ikapp på allt skolarbete samt gymma! Fick världens bästa nyhet idag, min bror ska köra mig till Västerås på lördag så jag får tävla. Så grymt glad! Så åker till dom på fredag och sover där, sen så på lördag blir det race! På kvällen ska jag ta tåget till min älskling och bara mysa! Längtar så till helgen , hoppas veckan går fort nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0