Fredag och solen skiner!

Idag har varit en bra dag! Förutom att jag försov mig så fick springa upp,klä på mig och springa mot tåget haha! Väl i skolan så hade vi bara en lektion, där jobbade vi med någon bildanalys men gjorde bara klart den och lämnade in den. Gick sen och köpte med mig en sallad från ica och kikade i lite butiker! Kom bara därifrån med en födelsedagspresent faktiskt till Daniels syster som fyller år idag! Kom väll hem för ca en och en halvtimme sen och när jag kom hem så var jag faktiskt duktig och satte på mig gymkläderna och köttade lite! Så nu värker det i magen, rumpan och armarna ömmar! Så sjukt skön känsla.. Bara jag som tycker träningsvärk är en skön smärta liksom? Även fast man inte kan gå ibland haha! Ska nu få i mig lite protein och sen sätta mig och göra klart en skoluppgift! Senare blir det duschen och chill hela kvällen tills min bror kommer och hämtar mig. Sover där ikväll så åker vi till tävlingen imorgon, är så jäkla taggad så vet inte vad. Nu kör vi! Ha en bra helg hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0