My weekend

Tävlingen gick bra. Även fast jag inte kom till någon final. Jag tog starten i varje heat men jag vart antingen vänd eller utputtad från banan av några idioter så kom sist. Förutom i mitt första heat då jag kom 2:a. Bilen var helt underbar och grym i starterna. Trivdes i den och hade skitkul ändå! Ledde ju faktiskt i början av varje heat så skull egentligen haft tre heatsegrar ;) Bara ta nya tag till nästa tävling! Nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på gossip girl, är sjukligt trött efter helgen! När jag kom hem från tävlingen i lördags höll jag på att svimma av trötthet haha varit trött sen dess. Tänkte bara skriva lite fort hur det gick i helgen! Puss

Bilen jag hade i helgen, mitshubishi galant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0