Sometimes the only thing you can do is try

Hej på er! Har varit ledig idag. Superskönt var det! Åkte iväg med mig själv och shoppade lite faktiskt haha. Blev två superfina toppar från bikbok bland annat! Var så ledsen när det snöade imorse så behövde tröstshoppa haha.. Det funkade iallafall, blev jätte glad haha! När jag kom hem drog jag på mig gymkläderna och körde ett pass på gymmet med systeryster. Det var superkul tror jag ska dit imorgon också om jag hinner :) Annars ikväll så har jag bara solat med Josefine så jag brände nosen.. Och jobbat åt Niklas för att tjäna lite cash! Imorgon ska vi på årets första (för mig) studentsskiva! Ska bli superroligt det hehe. Men först skolan och lite shopping!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0