Trying to make it


// lite från det senaste.

Hej fina ni. Försöker ju verkligen med det här med bloggandet men det går ju inte så vidare.. Vissa dagar känner man ju att man inte vill annat än blogga medans vissa dagar har man ingen lust alls. Och vill jag ha en blogg så  vill jag blogga med jämna mellanrum.. Jobbigt det där!

Annars så var jag i skolan idag en snabbis, hade bara en lektion nämligen som gick ut på att prata med vänner haha. Köpte med lunch med Josefine och sprang till tåget. Har nu varit hemma ett par timmar men har bara slöat. Var nämligen magsjuk hela förra veckan så nu även fast jag är pigg så är jag lite småtrött! Ska dock snart röra på rumpan och åka och fixa lite ärenden! Sen blir det nog träna. Har haft mitt gymkort i två månader men fortfarande aldrig varit där haha fy på mig. Imorgon är det studiedag tyvärr.. Haha jag är inte så sugen på det eftersom jag låg hemma hela förra veckan. Men ska ändå till stan och träffa Antonia sen ut på äventyr med mamma så blir nog bra! Nej nu måste jag röra på mig, bloggar mer sen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0