Ännu mera klag

Jag har en period med lågt blodtryck igen. Därför mår jag som jag gör, det är inte kul. Hade 99/69 och man ska ha 120/80. Så man förstår varför jag nästan svimmar när jag reser mig, känner mig så trött och utmattad, har ont i huvudet och kramp i magen.. Har även sovit en stund nyss och det var inte smart.. Blodtrycket är ju som lägst när man sover så nu kommer jag inte kunna resa på mig på ett tag för då kommer allt bara snurra.. Är fast i min egna säng.. Fast ska nog gå och göra lite gröt snart. Har iallafall varit ute lite idag. Åkte ju som sagt och åt med mamma och sen följde med henne in i några butiker när hon letade vinterjacka. Men det var inte kul kan jag lova, stod och lutade mig mot alla ställningar för att inte ramla ihop.. Nej ush jag hatar det här. Men nog med klagomål, blir sån tråkig blogg.
Ni vet hur jag mår ,vad jag håller inne varje dag och kämpar med. Är ändå glad, är alltid glad. Helt osammanhängande, här kommer lite fitspo!


Kommentarer
Postat av: linnhahne.blogg.se

Lucka 11 är avslutad och vinnaren är presenterad som du kan hitta här -> http://linnhahne.blogg.se/2012/december/julkalender-lucka-11.html#comment
Glöm inte att även delta i lucka 12 här -> http://linnhahne.blogg.se/2012/december/julkalender-lucka-12.html#comment! :-D

Kram!

2012-12-12 @ 19:45:01
URL: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: Josefines.se

Svar: Tusen tack!<3 Fin blogg förresten!
Har nu en tävling där man kan vinna ögonfransnäring som gör att ögonfransarna växer fortare och dom blir finare! Var gärna med, kramis<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0