Det är skumma dagar det här

Stackars älskling blev sjuk i helgen med både feber och hosta, men att bara ligga inne och mysa har passat mig perfekt då jag också mår dåligt. Igår trodde jag att jag hade brutit armen, har varit så någon månad nu men smärtan nu går inte att leva med längre. Vakna flera gånger på nätterna i tårar och att sen inte ens kunna bre min egen macka på morgonen för det gör så sablans ont att jag inte ens kan lyfta armen.. Jag förstår inte. Skulle väll bara vara de nu att jag blir smittad av Daniel och blir lika sjuk.. Men men! En positiv överaskning idag var att pappa kom förbi med en iphone 4 till mig! Ni anar inte hur glad jag blir att jag nu kan kasta min 3gs åt helvete! 

Sitter just nu med sabaton på högsta volym. Imorgon är det deras konsert i Uppsala och ojoj vad jag längtat! Med bästa bror och hans flickvän! Så det kommer bli awesome. Innan det blir det att åka och fixa nytt simkort och lite annat! Bloggar mer imorgon, puss! Slänger in en bild på en gammal sommaroutfit, saknar värmen..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0