Du lyser upp världen

 
Halloj! Imorse (chockerande) så var det problem med tågen! Fick ta en väldans omväg med Josefine men vi kom tillslut till skolan, helt i onödan fick vi reda på då vi slutade direkt när vi kom :) Behövde inte ens gå upp imorse.. Men vi tog en lunch och pratade lite om projektarbetet så det gick bra iallafall! Sen åkte jag och Josefine hem till mig och så har vi spenderat eftermiddagen till att fixa naglarna på henne! Gjorde vanlig fransk manikyr bara, bifogar bild på det hehe. Imorgon är det studiedag och det ska bli sablans skönt att vara lite ledig! Ska nog gå och sola bland annat, sen måla rummet om jag får ork för det, någon sorts träning ska jag väll hinna med också. Vill även färga håret men kan inte bestämma mig för vilken färg haha så det är lite svårt. Men nej nu ska jag äta, ciao.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0