Idag är inte en bra dag

Kan ju börja med att säga att Sabaton var grymma igår! Det var verkligen något av det bästa jag varit med om. Men imorse när jag skulle ta mig hem från Uppsala .. Nej jag tänker inte gå in på detaljer eller berätta hela dagen för det kommer ta för lång tid. Men jag kommer nog förmodligen vakna med 40 graders feber imorgon och en rejäl förkylning. Aldrig varit med om sånt här kaos i hela mitt liv, först går inga tåg, inga bilar kan komma fram på E4an och sen slutar alla bussar i hela uppsala att gå. Jag kom ingenstands. Så många gånger jag bara ville lägga mig ner i en snöhög och gråta. Kroppen orkade inte gå i stormen, och gå var vad jag fick göra idag.. Vill iallafall tacka Elina för att jag fick vara hos henne en stund, guld värt! Och ni anar inte lyckan över att vara hemma i min säng, nermysen och äter godis. Nu är det bara att sova, doktorn klockan åtta imorgon bitti och sen får vi se när det bär av till älskling. Så fort som möjligt hoppas jag, behöver en varm famn att kramas med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0