Lucia

Varit en ganska lång dag idag! Gått till skolan till klockan fyra, fast har inte gjort så mycket så det har varit soft ändå! Höjdpunkten var när jag och Johanna fick gratis lussebullar som dom delade ut på hemköp i hornstull hehe! Efter skolan gick jag förbi bikbok med Josefine, de hade 30% på allt så en annan version av mina favoritleggings fick följa med hem! Sen kikade vi lite i andra butiker innan vi åkte hem, hade skrattattack på stationen och nu är jag hemma och har nyss ätit! Ska väll inte göra så mycket mer nu än att packa väskan och föra över lite musik till mobilen. Blir en lång tågresa imorgon, ska nämligen ända till Borlänge! Men ska bli kul :)

Bara för inlägget handlade en snabbis om Johanna så bjuder hon på en otroligt sexig bild här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0