Torsdag 6 december

Var ju som sagt hos doktorn imorse, till min fasa (vet att det låter skumt), så var jag frisk. Jag är så less. Jag är hos doktorn varannan vecka för nånting. Det är alltid någonting. Smärtan gör så jag inte kan sova, smärtan gör så jag inte kan vara vaken och jag mår dåligt både psykist och fysiskt. Men när jag berättar om mina problem så får jag aldrig något svar, det är inget fel på mig helt enkelt och då tänker jag, vadå är jag psykiskt störd eller vad är grejen? Kan inte inbilla mig den här smärtan det går inte. Men men , det är väll bara att leva vidare med det. När jag kom hem från doktorn så somnade jag och har typ sovit tills nu! Skönt kan jag säga! Ska upp snart och städa rummet, packa och duscha. Sen hoppas jag mitt simkort kommit så jag kan åka och hämta det, och tillslut så sitter jag på tåget mot älskling. Hörde att dom skulle få det vädret vi hade igår nu till helgen ... jippi. Förhoppningsvis blir det angelpremiär nu i helgen iallafall ,ska bli skojj! Hoppas ni får en bra helg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0