En av sveriges bästa städer med en av sveriges bästa människa!

Ni kan nog inte ana hur glad jag blev när Josefine skrev till mig igår och föreslog att den 17 December så tar vi en dagstur till Göteborg för att shoppa julklappar, fika på starbucks och bara mysa där en dag! Så galet bra idé av henne! Åka dit tidigt på morgonen, shopping hela dagen och sen åka hem sent på kvällen! En dag i Göteborg med bästavän och sa jag fika på Starbucks (!!). Nej ush vad jag längtar! Aldrig varit i Göteborg sådär direkt och sett staden, bara någon snabbvisit på Liseberg eller så, Josefine säger att den staden är awesome så längtar! Ni får gärna ge tips om något speciellt vi måste utforska eller så! Nej nu får det gärna bli December!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0