First written.

Godmorgon! Har varit vaken ett tag, håller på och springer fram och tillbaka från tvättstugan och hjälper mamma. Regnet bokstavligt talat vräker ner ute och idag vill jag bara ligga inne. Huvudet snurrar och kroppen känns matt också. Ska iallafall röra på mig lite senare, ner till posten och hämta ut mitt nya bankomatkort som kommit! Känner mig inte som 18 även fast det var över två veckor sen jag fylllde, känner mig som ett litet barn haha!
Men nog om det. Ska väll fortsätta dega nu haha! Och för er som undrar ifall jag inte går i skolan så ska jag egentligen ha praktik men efter att kämpat mitt liv för att hitta ett och inte fått, så är jag hemma. Ska dock till skolan imorgon, duktig tjej! Haha puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0