Home is whenever i'm with you

Kom hem för ett tag sen efter en fika i stan med bästa Antonia, sjukt vad jag tycker om den människan! I 2,5 timme satt vi och bara pratade om allt mellan himmel och jord. Hon är världsbäst. Sen gick vi in på lite affärer en snabbis, fick med mig en ny piercing och en ny bodylotion, båda behövandes! Har nyss stått och bakat till öppna huset imorgon och ska snart äta middag sen mysa ner mig i sängen och titta på tv! Imorgon blir det kass uppdatering för jag kommer vara borta hela dagen så ni vet det. Förväntansfull för att åka till doktorn ,ska bli skönt att äntligen veta varför jag mår som jag gör. Ni får ha det bra sålänge, puss på er.

drack btw världens godaste varma choklad med vispgrädde på waynes .. dog.

Kommentarer
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

Hoppas du haft en bra dag! :)

2012-11-28 @ 21:38:27
URL: http://dianaosterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0