Onsdag 28 november

Sitter just nu och äter lite frukost, när klockan snart är två.. Meningen var att jag skulle upp nio och åka till skolan idag. Jag har inget minne av att nån klocka har ringt och mamma kom in och väckte mig klockan ett. Skulle hon inte gjort det skulle jag nog sovit tills ikväll. Går inte att förklara hur trött jag är, slut i kroppen och har ont överallt..  Ska dock kriga mig till stan för en fika med Antonia. Saknar henne så där finns inga undantag! Min lärare skulle ändå ringa mig så det löser sig med det! När jag kommer hem sen ska jag ställa mig och baka då vi ska stå och sälja fika imorgon på gymnasiemässan! För er som funderar lite på vilken skola ni vill välja, kom förbi Plusgymnasiet Liljeholmen imorgon mellan fem-sju och kika in skolan och hälsa på mig och mina vänner! Nej nu ska jag börja fixa mig, vi höres!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0