Changed planes

Vart varken att fixa naglarna på Felicia eller utgång, har istället haft en lugn dag i solen, gick även och solade solarium en stund. Om en kvart kommer papi och hämtar mig så ska jag spendera kvällen där :) Fixa naglarna på hans tjej och bli bjuden på middag! Måste bara säga hur underbart är inte vädret idag? Nej fy, lyckorus i hela kroppen, vårkänslor! Hoppas det håller i sig nu bara.. Imorgon ska jag fixa Felicias naglar på morgonen sen in till Stockholms city och ha en mysdag med Johanna! Daniel kommer inte förns på fredag nu för han fick en jobbintervju, så sjukt glad för hans skull! Men längtar efter min babe.. Sjukt söt han är fick nyss en bild där det stod i love you, påtal om honom liksom hihi, min finaste. Nej nu ska jag fixa ihop lite grejer så jag kan åka iväg, ha en bra dag vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0