En vacker dag

Hola amigos! Hoppas allt är bra med er. Med mig är det toppen! Har haft en mysig helg med älskling som gick alldeles för fort. Släppte av honom vid stationen nyss.. Annars så shoppade jag i fredags efter skolan, en korsett bland annat som är suuperfin, måste visa er! Sen ny mascara, grejer till håret och skor till praktiken! Har köpt massa nytt på senaste som jag varit dålig med att visa, men jag har ingen kamera så ni förstår kanske varför. Mobilbilder är inte det roligaste!

Igår var jag mamma,niklas och daniel på bio i Uppsala. Vi såg "En oväntad vänskap". En fransk komedi och jag kan verkligen rekomendera den! Riktigt rolig samtidigt som den var gripande. På kvällen kom syster och hennes kille över så hade vi lite spelkväll, jag vann överlägset hela kvällen om vi säger så he-he! 

Denna vecka som kommer börjar praktiken. Jag ska vara blandat på scratch huvudkontor med åhlens nagelbar. Ska bli spännande och roligt! Min träning börjar också. Fått proteinpulver nu också så det är bara köra igång, imorgon förhoppningsvis köper jag gymkortet. Jag är taggad men samtidigt förvirrad, vet inte riktigt vad det är jag vill träna eftersom jag är nöjd med min kropp, jag vill bara må bra liksom, bygga muskler. Men det blir nog bra när man väl kommit igång med det. Nu ska jag gå och skapa ett event för en kryssning vi ska åka på! Med lite släkt och vänner! Sen göra fruktsallad och sen bingolotto med familjen, haha ny familjetradition! Kram på er!

Mitt proteinpulver, smak vanilj, hoppas den är god haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0