They will all try to destroy you

Hej solstrålar! Börjar klockan två idag så har haft en skön sovmorgon och nyss tittat på gossip girl samtidigt som jag svullat frukost :) Nu återstår bara dusch och fixa mig sen ska jag väll röra mig mot praktiken! Får väll säga sorry igen för att jag inte bloggar, vet inte varför det bara blir så. Speciellt nu under praktiken men jag hoppas på att det ska bli bättre, även för min egen skull, måste skriva av mig någonstands :)

Senaste veckan har jag då praktiserat, trivs superbra och jobbar med superhärliga tjejer så det är toppen! :) I torsdags åkte jag till min man och myste på alla hjärtans dag, sen har jag varit där tills igår kväll! Helgen bestod bland annat av folkrace och lite annat kul :) När jag kom hem igår så åkte vi till Ante och Maria och jag fick träffa min lille kusin Adam! En vecka gammal och såå söt. Men nej, nu ska jag röra mig mot duschen så jag inte blir sen! Ha en bra dag amigos!

Bjuder på en härlig sommaroutfit sålänge, ingen saknar sommaren som jag just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0