Den perfekta hårfärgen

Sen jag gick i sjuan har jag färgat håret. Mycket. Jag har nog haft de flesta olika nyanser av blondt, även olika bruna färger och svart. Vet att jag passar bäst i blondt. Vet att jag ska vara det men ändå när jag har det så tröttnar jag, det är en sån lätt färg att tröttna på ,speciellt på vintern och då vill jag bli mörkhårig. Färgade ju nyss bort mina fina slingor till "mörkblondt" och det vart en sån trist färg. Ångrar mig grovt men vad ska man göra. Grönt vart det också så det är ju inte så kul..

Vill dock lägga slingor i det jag har nu för tycker jag har en bra basfärg för det, risken är ju att det blir så grönt så det finns inte men ska prova askobinsyra som frisörerna tipsar om, ska tydligen ta bort det gröna jätte bra. Har letat upp lite bilder på vad jag tycker är perfekta hårfärger. Speciellt nummer ett. Skulle döda för hennes hår och hårfärg.. Men ska kämpa för att äntligen bli nöjd med någonting och vilja ha kvar det, även fast mitt hår kommer ramla av på kuppen haha ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0