Och regnet är åter tillbaka

Hur underbart livet än verkar, hur bra allt än känns, så kommer det alltid hända något som gör att hela livet vänder. Allt känns skit, alla bråkar med alla och framtiden blir osäker.. Man sitter ihopkurad i sin säng och gråter själen ur sig.. Känns som att hela livet bara suger sig ur ens kropp. Man undrar varför man ens finns på jorden, varför det finns såna plågor som kan få en att må såhär.. Och vad man gjort för fel för att förtjäna denna smärta. Jag är glad att jag har världens finaste pojkvän vid min sida, för utan han skulle jag aldrig klara mig igenom dessa saker.. Nu vet jag varför jag har svårt att välja vilken text jag kan tatuera in. För att kunna beskriva hela mitt livs plågor så skulle jag behöva tatuera hela kroppen. Tragiskt men sant... Varje dag får livet nya vändningar, tur man alltid överlever iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0