Problem är till för att lösas

Hej på er. Hoppas allt är bra med er, med mig är det iallafall lite bättre än vad det var igår. Vi åkte ut till min underbara morbror och pratade om problemet som är riktigt allvarligt. Det är så stort så ingen av er förstår, det är läskigt.. Men det verkar komma fram en lösning och jag är så lättad. Hela min kropp kan bara slappna av nu. Pågrund av detta problem så ska jag få åka min morbrors mitshubishi i helgen. En bil jag aldrig kört förut men det kommer nog gå bra då den är väldigt lik min! Är nervös men riktigt taggad samtidigt! Vi var ut till han ikväll och meckade ihop den och fixade stol till mig, han är en sån underbar människa som hjälper mig med allt så jag kan köra. Även fast en av hans favoritbilar kanske kommer försvinna så låter han mig låna den, bästa han.

Sen min bror som stället upp och skjutsar mig till tävlingen när ingen annan kan.. Nej fy jag är så tacksam för att jag har dom människorna jag har i mitt liv, verkligen. Vänner,familj och pojkvän, jag är precis på den platsen jag vill vara på i mitt liv och allt känns så jävla rätt. Trots problem! Kommer vara lite kass uppdatering framöver så ni vet det. Imorgon och helgen kommer bara bestå av folkracefix samt träning,skola och plugg! Mycket som ska fixas på kort tid så kommer nog inte ha tid till att skriva här. Men resultat om hur det gick för mig på lördag kommer komma! Ha en bra helg nu och ta vara på livet amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0