The happiness in life, to love and to be loved

Hej fina ni. Jag har varit hos älskling i helgen, han hade 39 graders feber och var allmänt sjuk så var vi ensamma hela helgen! Så vi lagade tacos och mös framför massa filmer, var bäst, det behövdes! Sen jag kom hem har jag jobbat, varit i skolan, shoppat med Josefine och varit i garaget med pappa. Pärlan börjar få form och på söndag är det tävling så hoppas på det bästa för att den ska kunna gå då! Är grymt taggad för det. Hela veckan blir det garaget förutom på onsdag då jag ska på Antonias studentskiva med några vänner! Ska bli galet skönt med ledig fredag denna vecka, och min älskling kommer redan på torsdag kväll! Längtar ihjäl mig redan även fast vi senast sågs igår .. Sjukt egentligen hur man kan älska en person så mycket? Älskar kärlek hehe. Men nu ska sminket bort och tänderna borstas sen blir det sängen! Puss

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0